• BERRIKUNTZA
  • Ezer ere ez, mugikor (Europar) bat besterik ez

Ezer ere ez, mugikor (Europar) bat besterik ez

Erresuma Batuko konpainiak Nothing Phone (3) eta Nothing Headphone (1) diadema-aurikularrak aurkeztu ditu, diseinu retrofuturista eta funtzio berritzaileekin, erraldoi teknologikoei aurre eginez

Nothing (3) mugikorra
Nothing (3) mugikorra
alejandro juez
Kazetaria, teknologian aditua
2025eko uztailaren 9a - 05:30

AEBetako, Txinako eta Hego Koreako markek menderatutako sektore batean, Nothing europarra bere lekua hartzen ari da, nortasuna, diseinu bereizgarria eta berrikuntza teknologikoa oinarri hartuta. Bere azken merkaturatzeek, Nothing Phone (3) eta Nothing Headphone (1) diadema entzungailu berriek, bere nortasuna indartu besterik ez dute egiten, korrontearen kontra joateko beldurrik ez duen marka gisa.

 

Kontsumo-teknologiaren industria, bereziki smartphonena, Apple, Samsung edo Xiaomi bezalako titan handiak nagusi diren jokaleku bihurtu da. Testuinguru global horretan, Europako marka gutxik lortu dute bidean aurre egitea. Nothing konpainia britainiarra da salbuespenetako bat. Carl Peik sortu zuen, OnePlusen sortzaileetako batek. Hasieratik, Nothingek kalitatean duen ikuspegiagatik ez ezik, bere apustu estetiko sendoagatik ere nabarmentzen jakin du. Azken urteetan nagusi izan den minimalismoaren aurrean, markak cyberpunk ukituak dituen diseinu retrofuturista baten alde egin du, nostalgia eta berrikuntza bultzatzen dituzten begibistako xehetasunez eta keinu teknologikoz betea.

Kontsumo-teknologiaren industria, bereziki smartphonena, Apple, Samsung edo Xiaomi bezalako titan handiak nagusi diren jokaleku bihurtu da. Testuinguru global horretan, Europako marka gutxik lortu dute bidean aurre egitea

Bere hirugarren smartphonak, uztailaren 1ean aurkeztutakoa, apustu hori indartzen du. Nothing Phone (3)k aurrekoak gailu bakan bihurtu zituzten lineak mantentzen ditu, baina bilakaera nabarmenarekin. Glyph argiztapen-sistema bereizgarriaren ordez, 25x25 matrize-pantaila berri bat jarri diote, Glyph Matrix izenekoa, bereizmen oso txikiko irudiak, ikonoak eta baita minijoko txikiak ere erakusteko gai dena. Pantaila hori terminalaren atzealdean dagoen botoi fisiko batetik kontrolatzen da, eta horrek smartphonearen txasisa bera interfaze alternatibo bihurtzen du.

 

Terminal berriaren alderdi nagusien artean dira, halaber, 6,7 hazbeteko AMOLED pantaila (kalitatez aurreko bertsioa baino handiagoa da) eta kameren sistemaren birdiseinua. Atzealdean, hiru sentsore dituen modulu bat dago: periskopikoa, angeluhandia eta sentsore nagusia. Baina benetan apurtzailea bere banaketa lerrogabea izan da, iritzi desberdinak sortu dituena: batzuentzat, beharrezko haustura estetikoa; beste batzuentzat, eztabaidagarria den ausardia.

Nothing (3) terminalak bi bertsio izango ditu, 799 eta 899 eurokoak, eta uztailaren 15etik aurrera egongo da eskuragarri

Barruan, Phone (3) Android 15 dauka Nothing OS 3.5 geruza pertsonalizatuarekin, Android esperientzia markaren unibertso bisualera egokitzen duen sistema eragilea: garbia, intuitiboa, baina produktuaren nortasuna indartzen duen estilo bakarrarekin. Terminalak bi bertsio izango ditu, 799 eta 899 eurokoak, eta uztailaren 15etik aurrera egongo da eskuragarri.

Beste urrats bat audioan: Nothing Headphone (1)

Aurkezpen berean, Nothingek bere lehen diadema entzungailuak erakutsi zituen, Nothing Headphone (1). In-ear modeloen arrakastaren ondoren, Nothing-ek, Sony, Apple edo Sonos bezalako izenak nagusi diren segmentu batera egiten du jauzi.

Aurikular berri horien diseinuak markaren berezko estetikarekin jarraitzen du: kasetezko zintak gogorarazten dituen egitura, oharkabean pasatzen ez den aire retrofuturista duena. Baina itxuraz haratago, gailu hauek gama altuaren berezko ezaugarriekin iristen dira: zarata aktiboaren ezeztapena, gardentasun modua eta KEFekiko lankidetza teknikoa, izen handiko enpresa britainiarra fideltasun handiko audioan. Gainera, entzungailuek USB-C konexioa, 3,5 mm-ko jack konexioa eta bereizmen handiko soinuarekiko bateragarritasuna dituzte. Planorik berritzaileenean, ChatGPT, Gemini edo Siri bezalako adimen artifizialeko laguntzaileentzako sarbide zuzeneko botoi bat integratzen dute, sistema horiekin elkarrizketak hasteko aukera ematen dute botoi bat sakatze hutsarekin. Guztia 299 euroko prezioan.

Lehiatzea gero eta zailagoa den merkatu batean, Nothingek bere hutsunea aurkitu du, beste batzuek atzean utzi dutenaren alde eginez: nortasuna

Lehiatzea gero eta zailagoa den merkatu batean, Nothingek bere hutsunea aurkitu du, beste batzuek atzean utzi dutenaren alde eginez: nortasuna. Diseinua jada ez da bigarren mailako kontua, eta teknologiak ez du zertan marka-identitatearekin talka egin behar. Nothing Phone (3) eta Nothing Headphone (1) gailuekin, enpresa britainiarrak bere katalogoa zabaltzeaz gain, bere papera indartzen du erraldoi globalekin lehiatzera ausartzen den europar marka gisa.