CIE Automotivek 17,6 milioiko galerekin kitatu du bere Errusiako negozioa

42 langile dituen bere Samarako lantegia behin betiko itxiko du

Jesus Maria Herrera CIE Automotiveko zuzendrari exekutiboa | Argazkia: CIE Jesus Maria Herrera CIE Automotiveko zuzendrari exekutiboa | Argazkia: CIE

Errusiak Ukrainari egindako inbasioaren oihartzunak eragina izaten jarraitzen du Errusiako ekonomian. CIE Automotive automobilgintzako osagaien fabrikatzaileak bere negozioen likidazio fasea hasi du Errusian, Samara eskualdeko Togliatti herrian duen lantegian. 17,6 milioiko galerak hartu ditu bere gain, PwC kontu-ikuskaritzak eskaini dituen datuen arabera.

Ukrainako gerraz geroztik, Errusian instalatutako automobilgintzako marka gehienek ibilgailuen zenbait lerro geldiarazi zituzten, tartean CIEk. Duela urtebetetik, ia gerraren hasieratik, Samarako lantegiaren jarduera geldiarazi zuen, 2015az geroztik aluminiozko injekzio-piezak ekoitzi zituena. 61 langile zituen 2021ean, eta gaur egun 42 langile ditu, Aldi Baterako Enplegu Erregulazioko Espedientearen (ERTE) errusiar formulari helduta.

Likidazio erabakia hartuta dago, eta CIEk inbertsioaren zati bat dibidenduaren bidez itzultzeko bideari ekin dio. Oraingoz, hilean 150.000 dolar berreskuratzea lortu du formula horrekin (142.000 euro baino gehiago egungo truke-tasarekin).

Enpresak duela urte batzuk Brasilen ere zenbait lantegi itxi zituen, mila bat kaleratze eginda. Eta Errusiakoa ez da bere oinarri industrialean aurreikusitako irteera bakarra, CIEk ere salgai jarri baitu bere forjaketa-banaketa Alemanian. 2022an 230 milioi fakturatu zituzten bertako hiru lantegiek eta 676 langilek osatzen dute. Dagoeneko jaso ditu eskaintzak, baina oraingoz bere bezero nagusienengandik, kamioi-fabrikatzaileengandik, jaso dituen eskaerak kudeatzen ditu.

Errusiaren behin betiko likidaziora arte, Samarako instalazioetako 42 langileak ia 25.000 profesionalez osatutako plantilla batean zeuden aurreko ekitaldiaren amaieran.

Gaurko nabarmenduak
irakurrienaK