
Eroski 600 frankizia-establezimenduren mugarrira iritsi da, eta horien erdiak azken bost urteetan jarri dira martxan, supermerkatu taldeak ohar batean adierazi duenez.
Ondorengoak dira halako supermerkatu gehien biltzen dituzten autonomia-erkidegoak: Galizia (121), Euskal Autonomia Erkidegoa (108), Katalunia (104), Balear Uharteak (72), Andaluzia (48), Nafarroa (37), Aragoi (27), Madril (20), Gaztela eta Leon (13), Valentziako Erkidegoa eta Kantabria (9), Errioxa (8), Gaztela eta Mantxa (7), Extremadura (5), Andorra eta Gibraltar (2) eta, azkenik, Asturias eta Ceuta (2).
Banaketa taldeak nabarmendu duenez, Eroskiren frankiziak "zurekin" merkataritza-ereduari erantzuten diote, eta eredu horrek bere denda-sarearen "ezaugarri, aurrerapen eta abantaila" guztiak biltzen ditu.
Azpimarratu duenez, tokiko eta eskualdeko produktuen aldeko apustua egin da, elikadura osasungarria sustatu da, bezeroei aurrezten lagundu die eta gizarte-erantzukizunarekin eta iraunkortasunarekin ere konpromisoa hartu dute, "solidaritate-ekimenen eta ingurumen-inpaktua murrizteko ekimenen bitartez".
Eroskik apustu "irmoa" merkatuari beste frankizia-eredu bat emateko. "Merkataritza-aholkularitza eta urte osoko etengabeko laguntza dira gure frankiziadunek gehien baloratzen dituztenak eta gainerakoengandik bereizten gaituztenak. Langileen eta kontsumitzaileen kooperatiba bat gara, eta balio propioak ditugu, ezberdintzen gaituztenak. Eroskin ulertzen ditugu ekintzailearen ziurgabetasunak eta haren beharrak. Balio horiek beharrezkoak dira marka eraikitzeko ", azpimarratu dute taldean.
Joan den martxoan frankiziadunei egindako azken gogobetetze-inkestaren arabera, %97,3k positiboki baloratzen du Eroski frankizia. "Eredu sendoa da, eta konfiantza sortzen du gure frankiziadunengan. Gure harremana konfiantzan, zintzotasunean eta elkarrekiko laguntzan oinarritzen da ", adierazi du Alberto Madariaga Eroskiko Supermerkatu eta Prozesuen zuzendariak.
Madariagak adierazi duenez, frankiziatuekiko harremana "hain da egonkorra, non, batzuetan, negozioa belaunaldiz belaunaldi igarotzen baita". "Duela 44 urte ireki genuen horrelako lehen denda. Orduz geroztik, gure negozioa indartzen jarraitu dugu, gero eta frankiziadun gehiago erakartzeko, gure merkataritza-sarea indartzen dugun bitartean".
Bi dira, batez ere, Eroskiko frankiziatuen profilak: alde batetik, autoenplegua eurentzat eta haien ingurune hurbilarentzat bilatzen duten ekintzaileak, sare osoaren %52 osatzen baitute; eta, bestetik, inbertitzaileak eta enpresariak, elikadura-banaketaren sektorearen alde egin nahi baitute, "arrisku txikiarekin eta errentagarritasun egokiarekin".
Frankizien %27 frankizia anitzekoenak dira, eta, lehen supermerkatua ireki ondoren, negozioa handitu dute salmenta-puntu berriekin. 2021eko irekieren erdia enpresaburuen profil horrek egin zuen. "Adierazle hau oso garrantzitsua da, Eroskiren eta gure frankiziadunen arteko lana eta konfiantzazko harremana sendotzen duelako eta haientzako aukerak sortzen dituen negozio sendoa dela erakusten duelako", ziurtatu du Eroskiko Supermerkatu eta Prozesuen zuzendariak.